Quantcast
Browsing all 26 articles
Browse latest View live

Jeffrey's Bay - Knysna

Change of plan..... Het plan was om een paar dagen in Jeffrey's bay (surfers paradise) te blijven, maar helaas, de weergoden waren niet met mij. Jeffrey's Bay of zoals ze hier zeggen Jbay, bestaat u

op op op op......

Zo, daar zijn we weer, hoogste tijd! Zijn inmiddels in Hermanus beland, maar je hebt nog een vervolg tegoed van Knysna. De townshiptour was erg leuk! We zijn met iemand van het hostel met een aut

tijd

Aj, als je smsjes krijgt dat het stil wordt vanaf deze kant, dan is het hoog tijd voor een update.... Alweer een paar dagen in Kaapstad, en nog maar een paar dagen te gaan. Kaapstad is en blijft e

weer thuis

Pffff, na een enorme lange terugreis met zo'n 24 uur vertraging en heeeeeel veel stress (vooral voor de thuisblijvers) nu weer thuis en alweer aan het werk. Maar jullie hebben nog een verslagje teg

laatste voorbereidingen

Tja alweer bijna zover! Alles weer gepakt en klaar voor vertrek naar het zuiden.... Dit keer wat meer waardevolle spulletjes, geleerd dat je eigen laptop op reis toch erg prettig kan zijn, deze ga

View Article

brussel, londen, kaapstad, hermanus, knysna

Zo hehe, ff tijd voor een verslagje..... Zojuist in Knysna aangekomen, maar laten we bij het begin beginnen: Mooi op tijd in Brussel aangekomen met de auto en ingecheckt voor de vlucht naar Londen.

Knysna Port Elizabeth

Hallo, daar zijn we weer! Waar waren we gebleven? Oja Knysna. Na een relaxt nachtje in een lege dorm gaan we na ons ontbijtje richting Centrum van Knysna. Het is erg rustig, van de kraampjes met h

P.E. Cintsa

Tijd voor een vervolg! Op dit moment hebben we onze laatste avond in Cintsa, vlak bij East London aan de oostkust. In Port Elizabeth nemen we in alle vroegte een taxi die ons naar een ander deel van

Lesotho

Sawubona! (zulu) Alweer een stukje verder en weer veel meegemaakt. Zoals afgesproken vertrekken we om 7.00 's morgens vanuit Cintsa richting Lesotho. Een mooie rit door bossen bergen en dalen. We

Durban, St Lucia

Durban Na een rit vol regen en veel ongelukken onderweg, komen we aan in Durban. We slapen in een “luxe” hotel met uitzicht op de Indische oceaan. Dit was waarschijnlijk ooit een luxe hotel, wa

Swaziland

Swaziland Bij de grens is het weer als vanouds. De afrikaanse kant ziet er nog erg serieus uit, de Swazi kant is alweer armoede. Maar wederom vriendelijke mensen en veel zwaaiende kinderen. We he

Kruger National Park

Kruger Wow alweer de laatste etappe met de truck! We stouwen alles weer weg en vertrekken richting Zuid Afrika. Deze grenspost doet iets moeilijker, we moeten allemaal een formulier invullen met

zon

Zo! Tijd voor een update! Was me wel een reisschema, maar je moet iets overhebben voor een goedkoop (!) reisje... De reis begon in Amsterdag naar Frankfurt, was maar n stukkie natuurlijk. Van Fra

dalla dalla

5-1 Vandaag de spice tour! Dit is een van de grootste attracties van het eiland en een van de redenen waarom ik hier naartoe wilde, ben GEK op kruiden! We zijn in totaal met 5, spreken een mooi p

rustenburg kaapstad

Nou, ff wat inhalen, tis alweer ff geleden. Zanzibar zit er op en ik vlieg naar Johannesburg, letterlijk. Daar staat de meneer van de huurauto met een bordje met daarop Mw Petra Elbers op mij te w

welpotverdepotverdepotver....

nou, helaas, ik kap met de verslagen grrrrrrr Ik had een verslag van een, nou ja, een heeeeel verhaal, valt t internet/stroom uit is alles weg!!!!!!!!!! Ik zal t jullie allemaal in geuren en

Daar zijn we dan...

Zoals beloofd een eerste verslagje! Het was een hele reis maar op een kleine vertraging na, zonder gevolgen, is alles goed verlopen. Ik weet nu wel waarom Egypt Air niet de duurste is, films zijn

View Article

Just another day at the office

Daar zijn we weer, de eerste 'werkweek' zit erop. Na mijn uitdagende vorige weekend was het tijd om op pad te gaan met broodtrommeltje en laptop. Ik verblijf op een wine estate, wat hier zoiets

Hot hot hot

Tijd voor een verslagje hoewel het eigenlijk veel te heet is daarvoor… Deze week verhuist, van super-de-luxe naar super eenvoudig. Niets mis met super eenvoudig, maar deze mensen kunnen hier zov

Ommezwaai

Zijn we weer! Waarschijnlijk nu twee verslagen tegelijk. Internet is nog steeds niet overal vanzelfsprekend hier. Hopelijk heb ik nu een wifi code waardoor ik dit ook kan verzenden. Tijdens he

Browsing all 26 articles
Browse latest View live

Latest Images

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.